Het eerste weekend - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Roel Etten - WaarBenJij.nu Het eerste weekend - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Roel Etten - WaarBenJij.nu

Het eerste weekend

Door: Roel van Etten

Blijf op de hoogte en volg Roel

04 Februari 2013 | Curaçao, Willemstad

Op vrijdag, 1 februari ging om 5.30 de wekker... tijd om op te staan, te ontbijten en in de auto te stappen richting Schiphol. Na twee uur rijden waren we al in Aalsmeer waar we nog even koffie zijn gaan drinken bij vrienden. Rond 10 uur zijn we naar Schiphol gereden en hebben mijn ouders mij afgezet. Na een snelle kus en knuffel was het tijd om te gaan! Achter de paspoort controle heb ik meteen wat andere studenten leren kennen die met mij mee vlogen.

De 9,5 uur in het vliegtuig waren echt geen pretje. Kleine stoelen, huilende kinderen (ja een echte klassieker!) en daarom geen oog dicht gedaan.
Na aankomst op Hato ging alles vrij snel. Alle studenten werden in taxi's naar wereldstage gebracht. Hier hebben we een biertje gedronken en wat gegeten.

Ongeveer om 20.00 uur (Curaçaose tijd, dus 01.00 uur Nederlandse tijd) kwamen we eindelijk aan bij het Lido hotel. Hier mocht ik naar mijn kamer en kon ik me even lekker douchen. Een uurtje erna hebben we de overige bewoners leren kennen en zijn we op stap gegaan tot een uur of vier. Op het moment dat ik thuis kwam, was ik ongeveer 28 uur wakker..

De dag erna was ik ongeveer om 9 uur wakker, even douchen en regelen dat ik ontbijt kreeg. Die hele dag zijn we eigenlijk bezig geweest met de auto te regelen (en uiteindelijk hier de weg te vinden, man... wat was dit een hel die eerste dag hahaha).

Zaterdagavond zijn we lekker wat gaan eten en niet meer op stap gegaan, want we waren een beetje moe.

Zondag overdag zijn we heerlijk naar het strand geweest! Na ongeveer 2uur rijden (niemand wist de weg) kwamen we aan bij een super mooi strand (Lagun http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/15866550.jpg)

Diezelfde avond zijn we nog naar Wet en Wild geweest, maar ik was gewoon weer echt kapot moe!

Vandaag nog de laatste dag vrij (maandag) en straks voor de eerste keer naar de Gym hehe.

Zo, ik ga weer naar het strand!

Groetjes Roel xxx

  • 04 Februari 2013 - 18:41

    Ellen:

    Hey Roel,

    Super leuk om je zo te volgen!!! Leuk om jouw verhalen te lezen!!!!! Heb opa en oma ook toegevoegd dan hoef je ze niet te mailen.

    Ben alweer benieuwd naar volgend verslag!!!

    knuffel mam

  • 04 Februari 2013 - 20:06

    Pieke En Maul:

    heey Roel.

    Geweldig om op deze manier je avontuur te volgen.
    We kijken er nu al na uit om je in mei op te zoeken.

    Tot je volgende verhaal!!!

    Gr. en een dikke kus van Pieke en Maul,Joshua en Milan.

  • 04 Februari 2013 - 20:12

    Bertie:

    Roel, we blijven je volgen.....tof!

  • 04 Februari 2013 - 23:50

    Kareltje:

    Hoi Roel, geweldig verslag....tot nu toe.

  • 11 Februari 2013 - 10:40

    Opa En Oma Frissen:

    hallo roel, een mooi reisverslag. we kijken al uit naar je volgende verslag. veel groeten en kussen van Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Mijn avontuur in Curacao

Recente Reisverslagen:

24 April 2013

Alweer bijna op de helft

12 Maart 2013

Time flies when you’re having fun… (week 6)

20 Februari 2013

Dag 19

12 Februari 2013

10 dagen later

04 Februari 2013

Het eerste weekend
Roel

Mijn reisverslag van mijn stage in Curacao

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 595
Totaal aantal bezoekers 7838

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 21 Juli 2013

Curacao

Landen bezocht: